Niniejszy dokument stanowi procedurę postępowania w przypadku reklamacji Usługi Szkoleniowo Rozwojowej zaimplementowanej przez firmę Kamil Iwaniec Creative Ideas Agency (organizator szkolenia) i ma na celu budowanie pozytywnych relacji z klientami w poczuciu obustronnego oraz dbania i ochronę o prawa zarówno Klienta jak i instytucji szkoleniowej.
Organizatorem szkoleń jest Creative Ideas Agency z siedzibą w Jodłówka Wałki 61, 33-150 Wola Rzędzińska, wpisany do CEIDG, NIP 9930663231.
Powyższy adres jest równocześnie adresem korespondencyjnym firmy.
Adres e-mail: k.iwaniec@aprb.pl
Firma organizuje szkolenia zamknięte, wykonując usługi szkoleniowe z należytą starannością w zakresie i terminach szczegółowo opisanych w przedstawionej i zaakceptowanej przez Klienta ofercie szkolenia.
Klient ma prawo oczekiwać, że:
Creative Ideas Agency ma prawo oczekiwać, że:
Pozostałe kwestie związane z reklamacją normowane są przez Kodeks Cywilny. Wszelkie spory będą rozstrzygać polubownie, a w przypadku braku możliwości, sądem właściwym do rozpatrywania będzie Sąd w Krakowie.
Jeśli masz zastrzeżenia co do realizacji usługi szkoleniowej, możesz złożyć reklamację zgodnie z obowiązującą procedurą.
Kliknij, aby pobrać formularz reklamacyjny:
Reklamacje należy przesłać:
Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni roboczych, a w przypadku spraw wymagających dodatkowych wyjaśnień – do 21 dni roboczych.